Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veelgestelde vragen over diverse onderwerpen op Bedrijfskledingplaza.nl
 

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? 
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief
 
Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?
Nee, het is mogelijk om producten bij Bedrijfskledingplaza.nl te bestellen zonder daarbij een account te maken. Hiervoor dien je ‘’direct afrekenen’’ te selecteren om bij het betaal pagina te komen.
 
Leveren jullie ook aan particulieren?
Ja, alleen via de webshop kunnen particulieren een aankoop doen.
 
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? 
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt u van ons via de email.
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
Ja, het is ook mogelijk om uw artikel(en) op te halen in onze showroom in Zaandam. Neem daarvoor contact op met Bedrijfskledingplaza.
 
Is er minimale afname?
Nee, bij Bedrijfskleding plaza geldt er geen minimale afname.
 
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 
Ja, zodra u een bestelling heeft gedaan via de webshop, ontvangt u een orderbevestiging en een factuur op het door u opgegeven emailadres.
 
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 
Dit verschilt per product en situatie. Neem daarvoor contact op met de klantenservice van Bedrijfskledingplaza.
 
 
Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op de website naast de winkeltas symbool, staat er registreren. Als u hierop klikt komt u bij een registratie pagina. Nadat u alles correct heeft ingevuld en verstuurd, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin een link. Zodra u op deze link heeft gedrukt, is uw account actief en kunt u zorgeloos en veilig shoppen.
 
Is het mogelijk om kleding en/of artikelen in een showroom te bekijken?
Ja, tussen maandag en zaterdag van 09:00 – 19:00 bent u van harte welkom in onze showroom om het assortiment te bekijken.

 

 

 

Betalen

 
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan? 
Via iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
 
Rembours: Betalen aan de deur. Als u het pakket ontvangt betaalt u aan de postbode.
 
Vooruitbetaling: Na ontvangst van bestelling ontvangt u van ons de opdrachtbevestiging met hierin onze bankgegevens. U kunt het totaalbedrag overmaken onder vermelding van uw ordernummer. Zodra dit bij ons binnen is zullen wij de order in behandeling nemen.
 
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Ja, maar mocht u de kleding sneller nodig hebben dan de bovenstaande levertijden neem dan even contact met ons op! Dit kan via tel: 06-53 95 95 95  of  info@bedrijfskledingplaza.nl  Wij zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
 

 

Bezorgen

 
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling? 
De verzend- en administratiekosten voor afleveradressen in Nederland: boven de €100,- is de verzending gratis, onder de €100,- bedragen de verzend- en administratiekosten €7,50 per bestelling tot 10Kg. Wij bezorgen alle artikelen in uw bestelling in principe in één complete zending. Het kan voorkomen dat enkele artikelen uit uw bestelling een langere levertijd hebben omdat deze niet op voorraad zijn.
 
In overleg met u kan er besloten worden om de beschikbare goederen eerder uit te leveren. Naleveringen geschieden op onze kosten. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling in het binnenland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.
 
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 
- Onbedrukte of niet geborduurde artikelen: enkele dagen tot 1 week mits op voorraad.
- Borduurde artikelen: 2 à 4 weken.
- Bedrukte artikelen: 3 à 5 weken Bij een eventuele langere levertijd zullen wij altijd contact met u opnemen hierover.
 
Hoe zie ik of een product op voorraad is? 
Bij elk artikel staat er achter ‘’Beschikbaarheid’’ de status van het artikel.
 
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden? 
Uw product wordt verzonden afhankelijk van het soort product en de aangegeven verzendtijd. In dit geval zullen verschillende producten apart worden verstuurd.
 
Wie levert mijn bestelling? 
Bedrijfskledingplaza laat haar producten verzenden door PostNL.
 
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Zodra u niet thuis bent tijdens de bezorging, kan een bezorger een paar dingen doen:
A. Bij de buren bezorgen indien zij dit goedkeuren.
B. Bezorger neemt het product mee terug, laat een briefje achter in uw brievenbus en u geeft een nieuwe bezorgingsdatum aan bij PostNL.
C. De bezorger laat het pakket bij een dichtbijzijnde afhaalpunt achter. U krijgt een briefje waar u het pakket kunt ophalen.
 
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Nee, Bedrijfskledinglaza heeft geen invloed op de exacte bezorgdata en tijd. Met een track & trace code kunt u zelf uw pakket volgen en daarop inspelen.
 
 

 

Retourneren

 
Kan ik mijn bestelling retourneren? 
U heeft bij ons het recht om uw producten binnen een bepaalde termijn te ruilen of retourneren.
Wanneer u een product wenst te ruilen of retourneren, dient u deze in de originele verpakking aan ons retour te sturen. Het product dient onbeschadigd en in oorspronkelijk staat te worden geretourneerd. U kunt het product dat u wenst te retourneren retour sturen naar het volgende adres:
 
Bedrijfskledingplaza
T.a.v. retouren
Sluispolderweg 15 A-H
1505 HJ Zaandam
 
Om de retourafhandeling zo snel mogelijk te laten verlopen verzoeken wij u om het formulier voor retouren op oze website volledig in te vullen met de reden van de retourzending. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij u hiervan op de hoogte brengen per email en de afhandeling zo spoedig mogelijk laten verlopen.
 
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Ja, een pakket verzenden heeft bepaalde verzendkosten die per bedrijf verschillen.  verzendkosten van de retourzending worden niet vergoed door bedrijfskledingplaza.nl.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Het vervangende product of uw aankoopbedrag zal binnen 30 werkdagen worden terug gestort.




 

Kortingscodes en cadeaubonnen

 
Waar kan ik een cadeaubon krijgen?
Onder het kopje cadeaubon kunt u uw cadeaubon aanschaffen vanaf 15 euro. 

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Op de cadeaubon staat een unieke code op. Deze cadeaubon kunt u verzilveren door de unieke code te gebruiken tijdens het afrekenen. U dient wel te registreren als u hiervan gebruik wenst te maken. De aangegeven bedrag om de cadeaubon dient in één keer te worden gebruiken. De resterende bedrag kunt u helaas niet terug ontvangen.
 
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Nee, u kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken. Indien u over meerdere kortingscodes beschikt, kunt u aparte bestellingen plaatsen en per bestelling een kortingscode gebruiken.
 
Waarom werkt mijn kortingscode niet?
A. De kortingscodes zijn hoofdletter gevoelig. Het is dus belangrijk om de codes correct over te nemen.
 
B. Het bedrag van uw bestelling dient altijd hoger te zijn dan de waarde van uw kortingscode. Indien u problemen blijft ondervinden kunt u een email sturen naar onze klantenservice.
 
 
 
 
 
 

Opmerking / klacht

 
Mijn bestelling duurt langer als aangegeven.
Bedrijfskledingplaza streeft ernaar om haar producten binnen de aangegeven tijd te leveren. Mocht uw bestelling langer onderweg zijn kunnen hier een aantal oorzaken voor zijn:
 
A. Wij bezorgen alle artikelen in uw bestelling in principe in één complete zending. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. 

B. Het kan voorkomen dat enkele artikelen uit uw bestelling een langere levertijd hebben omdat deze niet op voorraad zijn.
C.Vanwege hevige weeromstandigheden. Hier heeft Bedrijfskledingplaza helaas geen invloed op.
D. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling in het binnenland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.
 
Ik heb een opmerking of een klacht, hoe kan ik dit melden?
Heeft u een opmerking of een klacht? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Bedrijfskledingplaza via info@bedrijfskledingplaza.nl of via het nummer 06-53 95 95 95
Een van onze medewerkers zal u verder te woord staan.
 
 

 

Overige vragen

 
Kan ik producten ook passen?
Ja, sinds kort heeft Bedrijfskledingplaza haar showroomdeuren geopend in Zaandam. U bent van harte welkom om producten te bekijken of passen. 
 
Repareren of wassen jullie kleding ook?
Ja,  Bedrijfskledingplaza repareert en wast ook bedrijfskleding. Vraag naar de mogelijkheden.
 
Hebben jullie een voorraad aan kleding?
Ja, sinds kort heeft Bedrijfskledingplaza haar showroomdeuren geopend in Zaandam. Wij kunnen ons categoriseren als een middel groot leverancier en beschikken aan een ruime voorraad aan bedrijfskleding in diverse kleuren en maten.
 
Kan ik mijn poducten ook bij Bedrijfskledingplaza laten bedrukken of borduren?
Ja, dat is mogelijk. wij zijn gespecialiseerd in het borduren en bedrukken van verschillende soorten kledingstuk. Bekijk de pagina ‘’Borduren & Bedrukken’’ naar de mogelijkheden en meer informatie.